🖼 🔻پس از تبادل آتشجدید ایران و آمریکا در خلیج فارس، سپاه پاسداران تهدید کرد که ...
🔻پس از تبادل آتشجدید ایران و آمریکا در خلیج فارس، سپاه پاسداران تهدید کرد که آمریکا درصورت «تکرار شرارتهایش» مسئول عواقب «بستهشدن کامل تنگۀ هرمز روی خروج نفت و گاز» خواهد بود. ارتش آمریکا میگوید در واکنش به شلیک پهپادهای ایران به سمت تنگه هرمز، رادارهای نظارت ساحلی در گوروک و قشم را هدف قرار داده است. سپاه در واکنش از شیلک موشک به پایگاههای آمریکا در بحرین و کویت خبر داد. سنتکام میگوید این موشکها رهگیری شدند یا به هدف نرسیدند.
وزارت خارجه بحرین حملات ایران به «قلمرو» خود و کویت را «بهشدت» محکوم کرد.
در بیانیه این وزراتخانه آمده است که «حملات تازه ایران» به بحرین و کویت «خصومت آشکار» و «نقض فاحش» حاکمیت این دو کشور است.
متن کامل خبر در لینک زیر:
https://bbc.in/4uOBOTn
📷NurPhoto via Getty Images
@BBCPersian
























